Cinta Monyet?

Malam ni memang sesangat boringnyer..Nak study takde mood..Semenjak dua menjak ni..Baru terperasan..Banyak bunga2 cinta mula berputik di...




Malam ni memang sesangat boringnyer..Nak study takde mood..Semenjak dua menjak ni..Baru terperasan..Banyak bunga2 cinta mula berputik di hati orang2 sekeliling..

Zaty?Hehe..takyah tanye la..Bestfren Zaty sekarang dar in love (bila masa lak dia penah single? )..Macam2 citer cinta dalam kelaz Zaty..
Ada yang sesame cinta..Pastu jelez coz BF/GF rapat ngan kawan laki yang lain..Tapi bila die..Boleh pulak suruh relaks.Ape cite ni?

Cite lain lak..Bercinta tapi tak percaya pada pasangan sendiri..Siap tuduh GF/BF dia curang lak..Bila dah sakit hati dan dah habis tahap kesabaran..Minta putos dan buat apa yang BF/GF dia anggap..Memang best!

Ada gak..Girl dan boy berkawan baik..Bila salah seorang dah bercinta..Si GF/BF nyer lak buat hal..Cemburu buta..Siap buat cerita buat fitnah..Sampai putos persahabatan..Macam2 betol lark orang ni..

Banyak lagi lar pasal cinta ni..Tapi ada satu yang masih tertanya2..Cinta ni cinta monyet or cinta yang suci,ikhlas dan bukan kerana nafsu?
Susah nak bezakan yang mana yang baik dan yang mana yang buruk..

Soo..Buat gadis2 di luar sana berhati2 lah dengan lelaki di luar..Tak semua yang baik..Lagipon bagi yang umur cam Zaty ni..Baik focus pada pelajaran..Betol tak?(ceh,ayat!)

Ok..bubai..

You Might Also Like

0 cutie